Kaisa

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Ha ha ha ha.....

Av kaisasandestyrka - 30 maj 2011 10:04

  



En man var ute och körde på landsbygden med sin nya bil. Han ville se hur fort den gick så han gasade på utav bara helvete.
Plötsligt hoppar det fram en tjur mitt i vägen. Mannen stod på bromsen men han hann inte få stopp på bilen i tid.
När mannen, som hette Kurt, konstaterat att tjuren var död och kollat skadorna på bilen gick han till bonden som ägde tjuren.
Kurt knackade på och bonden öppnade:
- Jag har kört ihjäl din tjur, sa Kurt.
- Jasså det var ju inte bra..svarade bonden.
- Men jag kan ersätta den!
 -Okej, den tjuren skulle betäcka 8 kossor idag så varsågod att börja! hi hi hi.....


 

 
 
Blessingsrehab

Blessingsrehab

31 maj 2011 10:20

Har du sett för mycket på djursjukhuset? :)

http://blessingsrehabbloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

31 maj 2011 17:21

Ha ha, nej det har jag inte....blik blink...

http://kaisasandestyrka.bloggplatsen.se

 
Kikkan

Kikkan

5 juni 2011 22:38

Aha här jag kommentera hos Dig, men tycker det är så struligt på det andra stället Du har. Har även svårt att hitta tidigare inlägg där om man inte har kikat in dagligen. Kramsiar Kikkan ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

eva

17 juni 2011 19:04

Dyr historia det där;-) önskar en skön helg. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kaisasandestyrka - 29 maj 2011 19:20


Mannens jobbarkompis knackar på dörren och ropar upprört:- Fru Nilsson, er man har blivit överkörd av en ängvält.- Skjut in honom genom brevlådan - jag badar. Hi hi hi...   ...

Av kaisasandestyrka - 28 maj 2011 13:12


"Grease"-stjärnan Jeff Conaway är död        Jag gillade verkligen denna människa, tyvärr så tog drogerna hans liv endast 60 år gammal, kanske inte endast med tanke på hur mycket han drogade. Jag följe honom i Celebrity Rehab with Dr Drew. 201...

Av kaisasandestyrka - 28 maj 2011 09:15


  Bilden tagen i Stocksund för nåra dagar sedan. När man som idag bara kan fotografera obegränsat så blir det mycket foton som aldrig blir visade. Jag förälskade mig lite i bloggplatsen därför fortsätter jag trots att jag åtgärdat felet på blo...

Av kaisasandestyrka - 27 maj 2011 18:45


          Sann vänskap innebär öppenhet, att man bjuder på sig själv och vågar visa sig sårbar. Men hur mycket vi vågar riskera står direkt proposion till den frid vi har inom oss. Frid uppnår man i etapper... Allt eftersom vi lär oss at...

Av kaisasandestyrka - 27 maj 2011 13:45


      Kära vänner, var skall jag vara, hur vill du ha mig och vad skall jag skriva om? Jag vet varken ut eller in..... Måste få prova mig fram, känna efter, smaka, nosa.... Hur som helst så önskar jag dig en fin fortsättning på dagen.....

Presentation


Tårar, glädje & Kärlek ♥
Ta vad du vill ha och lämna resten. ☺

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards