Kaisa

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

vänskap

Av kaisasandestyrka - 27 maj 2011 18:45

 





 

Sann vänskap innebär öppenhet, att man bjuder på sig själv och vågar visa sig sårbar. Men hur mycket vi vågar riskera står direkt proposion till den frid vi har inom oss.

Frid uppnår man i etapper... Allt eftersom vi lär oss att acceptera våra eventuella svagheter så blir vi allt ödmjukare och varmare i sinnet, och friden omsluter oss.


Myskväll till dig, jag har exet här vi skall titta på en film....


Kärlek / Kaisa ♥

 
 
Gerd

Gerd

27 maj 2011 19:41

Jag skulle vilja tillägga, att det är inte bara JAG som ska visa allt detta, det är mycket upp till den andra personen också.
It takes two for a tango.
Lycka till med kvällen, kära du!
Kramkram

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Kaisa

Kaisa

27 maj 2011 20:19

Greddisen

Du har så rätt, men jag måste ju ha något att skriva, hi hi hi... Är på skämthumör :-)

Kram ♥

http://kaisasandestyrka.bloggplatsen.se

 
blessing

blessing

27 maj 2011 21:34

Samling vid pumpen hehe..Ja du hittar väl känalan vvar du skall vara till slut. Bless önskar en trevlig helg

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

27 maj 2011 22:27

Blessen

Huvudsaken är att jag har er omkring mig, för då är allt som det skall vara :-)

Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Bling

Bling

28 maj 2011 08:40

God morgon
Nya länkar..nya miljöer :D ja det gäller inte att blanda ihop, jo man ska bjuda på sig själv..lättare ju äldre man blir ..grannen här är 75 år, han sa att det bästa med den här åldern är att man skiter fullständigt i vad andra tycker :)))inte rädd för att göra bort sig..lite charmigt med skavanker och det icke perfekta
Idag blir det Lotto och lite annat tips
Kram

http://savebling.blogspot.com

 
Kaisa

Kaisa

28 maj 2011 09:30

Blingelingen :-)

Jag håller tummarna för dig! Det är Elitloppshelg, så det blir lite hästspel. Jag har förlorat massor av tidigare hämningar och det har självklart med åldern att göra. Har faktiskt börjat att gå med shorts, tidigare har jag tyckt mina ben var för smala, men nu tycker jag att dom är helt Ok för min simpla ålder. :-)

Kram ♥

Härlig lördan

http://kaisasandestyrka.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kaisasandestyrka - 30 maj 2011 10:04


       En man var ute och körde på landsbygden med sin nya bil. Han ville se hur fort den gick så han gasade på utav bara helvete. Plötsligt hoppar det fram en tjur mitt i vägen. Mannen stod på bromsen men han hann inte få stopp på bilen i tid....

Av kaisasandestyrka - 29 maj 2011 19:20


Mannens jobbarkompis knackar på dörren och ropar upprört:- Fru Nilsson, er man har blivit överkörd av en ängvält.- Skjut in honom genom brevlådan - jag badar. Hi hi hi...   ...

Av kaisasandestyrka - 28 maj 2011 13:12


"Grease"-stjärnan Jeff Conaway är död        Jag gillade verkligen denna människa, tyvärr så tog drogerna hans liv endast 60 år gammal, kanske inte endast med tanke på hur mycket han drogade. Jag följe honom i Celebrity Rehab with Dr Drew. 201...

Av kaisasandestyrka - 28 maj 2011 09:15


  Bilden tagen i Stocksund för nåra dagar sedan. När man som idag bara kan fotografera obegränsat så blir det mycket foton som aldrig blir visade. Jag förälskade mig lite i bloggplatsen därför fortsätter jag trots att jag åtgärdat felet på blo...

Av kaisasandestyrka - 27 maj 2011 13:45


      Kära vänner, var skall jag vara, hur vill du ha mig och vad skall jag skriva om? Jag vet varken ut eller in..... Måste få prova mig fram, känna efter, smaka, nosa.... Hur som helst så önskar jag dig en fin fortsättning på dagen.....

Presentation


Tårar, glädje & Kärlek ♥
Ta vad du vill ha och lämna resten. ☺

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards